Reklama odpowiadająca na potrzeby Twoich klientów. To odpowiedź na ich zapytania, Twoja niepowtarzalna okazja na zaprezentowanie swojej oferty grupie docelowej. SEM jest elementem marketingu internetowego polegającym na łączeniu reklamy PPC z pozycjonowaniem SEO.
Celem działań SEM jest wyraźna poprawa widoczności strony w wyszukiwarkach. SEO to długofalowy proces pozwalający na zwiększenie ruchu na stronie www. Gwarantuje wzrost prawdopodobieństwa pozyskania odbiorców, którzy są zainteresowani Twoją ofertą. PPC, czyli Pay Per Click, jest z kolei elastyczniejszą formą promocji marki w sieci – to płatna reklama, najczęściej w formie linków sponsorowanych.
Oferujemy usługi SEM, wykorzystując potencjał SEO i doceniając możliwości płatnych reklam. Zajmujemy się remarketingiem, prowadzimy kampanie Google AdWords, które aktualnie są jednymi z najskuteczniejszych. Świadczy o tym fakt, że reklamy Google docierają do ponad 90% polskich internautów. Sieć partnerów Google jest największą siecią reklamową w naszym kraju.