DARIUSZ BRZEZICKI
copywriter,
content manager,
specjalista SEO/ SEM,
social media
Lubi to, co włoskie - kuchnię, piłkę nożną, kino, kawę i trochę muzykę. Będąc w Neapolu, musiał uciekać z najniebezpieczniejszej dzielnicy. Na Sycylii poszedł na zajęcia z gotowania do lokalnego szefa kuchni. W Polsce brał udział w warsztatach gnocchi. W domu wypieka pizzę na specjalnym kamieniu.
W dzieciństwie marzył o karierze radiowca, zaczynał jako dziennikarz, został copywriterem obsługując największe firmy w Polsce. Rozwijając się w copywritingu, zaangażował się mocno w naukę SEO, a tworząc treści reklamowe, rozwinął swoje kompetencje w zakresie reklam FB Ads i Google Ads.
Wypowiadał się w tematyce marketingu internetowego dla portali branżowych (Interaktywnie.com, magazyn Makreting Progress, magazyn Firmer), występował jako prelegent na branżowych konferencjach (Fitness Marketing Day, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości).
PATRYK TABISZ
Web developer
head of seo
Przygodę z komputerami zaczął w wieku 3 lat od gry "Mario". W kolejnych latach zainteresowanie to poszerzało się bardziej i prawie zostało zakończone przy zabawach z ustawianiem haseł na Windows 98.
Od małego chciał zostać kolejarzem, ale zwyciężyła chęć poznania komputera i dowiedzenia się, dlaczego działa, tak jak działa. Kolej dalej lubi, ale już tylko z perspektywy pasażera. Podjął studia informatyczne na Politechnice Poznańskiej.
Od 2018 roku związany z pozycjonowaniem stron internetowych, pierwsze szlify zdobywał w jednej z większych agencji SEO w Polsce.
Prywatnie miłośnik kotów oraz historii. Hobbystycznie uczy się języka rosyjskiego.
MAGDA
GRAFIKA
WEB DESIGNER
Przygoda z grafiką rozpoczęła się już w podstawówce, kiedy była klasowym mistrzem Painta i przedmiotów artystycznych. Aktualnie tworzy projekty stron internetowych, materiały reklamowe, grafiki na media oraz identyfikację wizualną marek. W wolnych chwilach zamyka się w kuchni, gdzie przenosi zamiłowanie do kolorów i kompozycji na talerze. Projektuje wtedy nie tylko dla oka, ale dla smaku i zdrowia!
ALEKSANDRA
COPYWRITING
Po prostu miłośniczka życia. Nie znosi nudy, nie wie, jak przejawia się prokrastynacja i spanie do południa. Zdarza jej się budzić przed wschodem słońca, zasypia, gdy to już schowane jest za horyzontem. Na siłowni melduje się przez 6 dni w tygodniu, zawsze o 6 rano. W pracy niestraszny jej żaden temat. Mistrzyni researchu. Lubi wyzwania, adrenalinę i preferuje zdrową kuchnię. Jest rzetelna i terminowa: na spotkanie nigdy się nie spóźni, a planowany tekst zawsze odda w terminie.
DOMINIKA
SOCIAL MEDIA
Pasjonatka social mediów. Miłośniczka nowoczesnych rozwiązań oraz najnowszych trendów świata marketingu i PR, a szczególnie mediów społecznościowych. Uwielbia podróżować, a w wolnych chwilach eksperymentuje w kuchni. Ma już za sobą pierwsze filmowe doświadczenia, nieobce jest jej również prawo. Pasjonatka boksu i bilarda. W imię miłości do sportu potrafi wziąć udział w triathlonie, bez jakiegokolwiek przygotowania :)
MARZENA
COPYWRITING
Absolwentka finansów i rachunkowości, która swoją przygodę z copywritingiem rozpoczęła jeszcze w trakcie studiów. Początkowo planowała karierę w obszarze finansów, jednak z czasem okazało się, że pisanie treści stało się nie tylko dodatkowym źródłem dochodu, ale też ogromną przyjemnością. Uwielbia tworzyć nowe teksty i co najważniejsze – żaden temat nie jest jej obcy. Research traktuje nie jako przykry obowiązek, ale przede wszystkim sposób na poszerzenie wiedzy. Stale się rozwija – zdobywa nowe umiejętności nie tylko w obszarze copywritingu. Prywatnie miłośniczka dobrej książki, gotowania i wycieczek – zarówno tych bliższych, jak i dalszych.
NATALIA
COPYWRITING
Tuż po studiach zajęła się copywritingiem. Do dzisiaj napisała tysiące znaków, tekstów różnego rodzaju i z różnych dziedzin. Na co dzień łączy pracę zawodową z wychowywaniem syna, bardzo często zastanawiając się, co wymaga większej kreatywności. W trybie offline stawia na reset podczas jazdy na rowerze. Uwielbia podróżować, poznawać rodzime zakamarki i dalsze zakątki świata. Poza pisaniem jej pasją jest zagłębianie się w psychologię, a szczególnie w tematykę inteligencji emocjonalnej.
© 2022 Corema (Content - Reklama - Marketing) | Wszelkie Prawa Zastrzeżone | Polityka Prywatności