TWORZENIE SKLEPÓW WWW
W COREMA zajmujemy się nie tylko tworzeniem stron WWW, ale także tworzeniem sklepów internetowych. Projektując je, dbamy o stworzenie intuicyjnego miejsca, pozwalającego w prosty i szybki sposób dokonać zakupów. Jest to dla nas priorytet, gdyż zdajemy sobie sprawę z faktu, że odpowiedni wygląd sklepu ma wpływ na ostateczną decyzję klienta. W procesie tym wykorzystujemy nowoczesne technologie i rozwiązania, a także doświadczenie naszych specjalistów.
Zamów bezpłatną wycenę
Sklep internetowy – co warto o nim wiedzieć?
Sklep internetowy to serwis, który umożliwia sprzedaż produktów lub usług za pomocą Internetu. Sam proces dokonania zamówienia nie jest skomplikowany – najczęściej odbywa się poprzez dodanie wybranych pozycji do koszyka, a po zakończeniu zakupów złożenie zamówienia i jego opłacenie. Szczególnie ważne jest zapewnienie użytkownikom możliwości dokonania płatności online – to dzięki temu mogą oni nabyć wybrane produkty bez wychodzenia z domu, z dostawą pod drzwi. Taka forma zakupów jest najpopularniejszą formą handlu elektronicznego. Duże zainteresowanie wynika chociażby z faktu, że e-sklepy są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Pozwala to nie tylko zapoznać się z ofertą firmy w dowolnym momencie, ale też porównać dostępne produkty z ofertą konkurencji.
Tworzymy sklepy WooCommerce
W COREMA zajmujemy się także tworzeniem sklepów internetowych WooCommerce. W procesie ich projektowania i tworzenia wykorzystujemy sprawdzone rozwiązania e-commerce, a jednocześnie dbamy o to, by były one atrakcyjne pod względem wizualnym i łatwe w obsłudze. Co więcej, podczas ich tworzenia wykorzystujemy również technologie responsywne – dzięki temu sklepy WooCommerce są dostosowane do wykorzystywanych przez użytkownika urządzeń mobilnych – czy to niewielkich smartfonów, czy też tabletów z dużym ekranem. Nie zapominamy o optymalizacji treści czy grafik – wszystko po to, by stworzona witryna była właściwie widoczna w wyszukiwarce.
Tworzymy sklepy internetowe w WordPress
Tworzenie sklepów internetowych WordPress to najczęściej wybierana opcja. Projektując i wdrażając sklep WordPress, przestrzegamy również zasad UI/UX, tj. zasad użyteczności. Cały proces tworzenia sklepów internetowych przebiega etapowo. Przed przystąpieniem do projektowania przeprowadzamy dokładną analizę potrzeb klienta, weryfikujemy branżę, w której działa, a także poznajemy konkurencję. Na podstawie zebranych informacji przystępujemy do planowania. Uzyskane dane pozwalają nam odpowiednio przygotować strategię, która pozwoli stworzyć profesjonalny sklep internetowy przyjazny dla odbiorcy, ale też generujący zyski dla przedsiębiorcy.
Dlaczego warto zainwestować w sklep internetowy?
Sklepy internetowe cieszą się ogromną popularnością. Szacuje się, że już ponad połowa Polaków dokonuje zakupów w sieci. Co więcej, popularne stały się nie tylko zakupy odzieży, obuwia, sprzętu RTV i AGD, ale też zakupy spożywcze. Nic dziwnego – zamówienie niezbędnych produktów, bez konieczności wychodzenia z domu, jest nie tylko komfortowe, ale również najbezpieczniejsze. Klienci mogą zaoszczędzić cenny czas, a jednocześnie spokojnie i bez pośpiechu wybrać niezbędne produkty.
Rynek e-commerce stale się rozwija. Dzięki temu można śmiało powiedzieć, że prowadzenie własnego sklepu internetowego z pewnością pozwoli osiągnąć sukces. Aby jednak tak się stało, konieczne jest stworzenie miejsca, które będzie zgodne z obowiązującymi trendami, przyjazne dla odbiorcy, a jednocześnie wyróżniające się na tle konkurencji.
Co ważne, jako przedsiębiorca możesz prowadzić nie tylko sprzedaż w Internecie, ale też w formie tradycyjnej. To jednak dzięki sklepom internetowym przedsiębiorcy zauważają, że poprawiają się ich relacje z klientami. Obserwując ich koszyki zakupów i preferencje konsumenckie, mogą jeszcze lepiej dopasować asortyment do ich potrzeb. Jest to niezwykle ważne, gdyż każda działalność powinna być dopasowywana do aktualnych potrzeb rynku.
Przedsiębiorcy doceniają sklepy internetowe również za możliwość prowadzenia działalności w Internecie. Nie muszą oni ponosić dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem biura czy dużej liczby personelu. W zależności od skali działania firmy wystarczające może być jedynie korzystanie z komputera z dostępem do sieci. Nie oznacza to jednak, że sklep internetowy prowadzi się sam – konieczne jest wykonywanie szeregu obowiązków, ale jego właściciel ma pełną elastyczność działania. Odpowiednio skonfigurowana platforma pozwala indywidualnie planować każdy dzień, a jednocześnie gwarantuje uzyskanie dochodów.
Czym powinien wyróżniać się dobrze zaprojektowany sklep internetowy?
Rzetelne opisy produktów
Kluczowym elementem sklepu internetowego są produkty bądź usługi. Chcąc dotrzeć do klientów, warto zapewnić im dostęp do rzetelnych opisów produktów. Te z kolei powinny zawierać nie tylko ogólną prezentację asortymentu, ale też szczegółowe informacje na temat właściwości czy specyfikacji technicznej konkretnego produktu. Dzięki temu potencjalny odbiorca może jak najwięcej się o nim dowiedzieć i podjąć właściwą decyzję. W zależności od rodzaju sprzedawanych produktów pomocne może również okazać się umieszczenie do nich instrukcji obsługi – oczywiście pochodzącej od producenta. W opisie produktu nie może zabraknąć również grafiki. Najlepszym rozwiązaniem jest postawienie na dokładne zdjęcia produktów. Im wyższej jakości i więcej, tym lepiej. Ciekawym rozwiązaniem jest również przedstawienie produktu za pomocą symulacji 360 stopni – umożliwia ona bowiem dokładne zapoznanie się z kupowanym produktem.
Responsywny sklep internetowy
Wiele osób dokonuje zakupów internetowych z różnych miejsc – nie tylko z domu, ale też z pracy, w podróży. Z tego też względu warto zadbać o to, by sklep internetowy umożliwiał dokonywanie zakupów zarówno na komputerze, tablecie, jak i smartfonie. Niezwykle ważne jest więc, by sklep internetowy był responsywny, tj. dostosowany do różnego rodzaju urządzeń mobilnych. Dzięki temu klient na każdym z nich może komfortowo poruszać się po witrynie, a to z kolei daje pewność, że nie zrezygnuje on na pewnym etapie dokonywania zakupów, chociażby z uwagi na niską czytelność strony.
Funkcjonalna wyszukiwarka
Warto również zadbać o umieszczenie w sklepie internetowym funkcjonalnej wyszukiwarki produktów. Wielu klientów poszukuje artykułów nie tylko po kategoriach. Szukają konkretnego elementu, stąd też powinni mieć możliwość łatwego jego znalezienia. Idealne wyszukiwarki do sklepów internetowych nie tylko sugerują wyszukiwane hasła, ale też w przypadku błędnego ich wpisania dokonują autokorekty. Dzięki temu zwiększa się prawdopodobieństwo znalezienia wybranego asortymentu i zakończenia zakupów sukcesem.