Wszystkie wpisy

Strony i sklepy internetowe

Copywriting

Grafiki

Pozycjonowanie

E-mail marketing

Google Adwords

Social media

Infografiki, które przyciągają uwagę

Infografiki z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Wszystko przez to, że przedstawiają wiele interesujących informacji, przedstawionych w przyjazny sposób. Za pomocą infografiki można przedstawić prawie każdą informację, bez względu na branżę, w jakiej działasz.

12 stycznia 2022

W jaki sposób tworzyć infografiki?

Infografiki to sposób na dotarcie do odbiorców i przedstawienie im w ciekawy sposób najważniejszych informacji za pomocą grafiki. Przygotowaliśmy dla Was kilka porad, o których warto pamiętać przy tworzeniu infografiki.

22 grudnia 2021

Artykuł ekspercki – sposób na zwiększenie sprzedaży

Artykuł ekspercki to tekst o charakterze informacyjnym. Wyróżnia go wysoka jakość, merytoryczne informacje oraz odpowiedni język. Artykuł ekspercki często zawiera wypowiedzi ekspertów i odwołania do literatury profesjonalnej.

1 grudnia 2021

O czym pisać na fanpage’u?

Jeśli dopiero planujesz założyć firmowy fanpage i zadajesz sobie to pytanie, to dobry znak. Dlaczego? Otóż jeszcze przed założeniem fanpage’a i umieszczeniem pierwszego postu konieczne jest stworzenie planu. Ogromna społeczność z pewnością wyłapie wszelkie błędy i nieścisłości, które negatywnie wpłyną na wizerunek firmy.

10 listopada 2021

Content marketing – najczęstsze błędy

Content marketing polega nie tylko na stworzeniu inspirujących i wartościowych treści, lecz przede wszystkim na przygotowaniu strategii działań, która pozwoli osiągnąć sukces. Poznaj kilka podstawowych błędów, których warto unikać.

20 października 2021

Dlaczego content marketing jest ważny?

Content marketing związany jest z tworzeniem treści, które nie tylko dostarczają odbiorcy wartościowych informacji, lecz przede wszystkim angażują. Content marketing ma wzbudzić zainteresowanie, które w konsekwencji zwiększy rozpoznawalność marki i poszerzy grono klientów. Jakie jeszcze korzyści przynosi?

29 września 2021

Jak zwiększyć zainteresowanie newsletterem?

Decydując się na stworzenie newslettera, należy postawić na jakość, a nie ilość. Warto również zadbać o zdobywanie nowych subskrybentów – nie muszą to być ogromne przyrosty, ale wskazane, by jednak były. Nie chodzi również o to, by posiadać setki nieaktywnych subskrybentów. Co zrobić, by zachęcić użytkownika do zapisania się na newsletter?

8 września 2021

Jak stworzyć skuteczny newsletter?

Dobry newsletter to klucz do sukcesu. Wielu czytelników czeka na najnowszą publikację niczym na ulubione czasopismo. Chcesz też swoim klientom zaoferować interesujący, wysokiej jakości newsletter? Przygotowaliśmy kilka porad, które sprawią, że newsletter stanie się skuteczny, przydatny, wyczekiwany oraz chętnie czytany przez Twoich klientów.

18 sierpnia 2021

Chcesz otrzymywać porady dotyczące prowadzenia biznesu w internecie prosto na skrzynkę pocztową?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.

© 2024 Corema (Content - Reklama - Marketing) | Wszelkie Prawa Zastrzeżone | Polityka Prywatności