Wszystkie wpisy
Strony i sklepy internetowe
Copywriting
Grafiki
Pozycjonowanie
E-mail marketing
Google Adwords
Social media
Infografiki, które przyciągają uwagę
Infografiki z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Wszystko przez to, że przedstawiają wiele interesujących informacji, przedstawionych w przyjazny sposób. Za pomocą infografiki można przedstawić prawie każdą informację, bez względu na branżę, w jakiej działasz.
12 stycznia 2022
W jaki sposób tworzyć infografiki?
Infografiki to sposób na dotarcie do odbiorców i przedstawienie im w ciekawy sposób najważniejszych informacji za pomocą grafiki. Przygotowaliśmy dla Was kilka porad, o których warto pamiętać przy tworzeniu infografiki.
22 grudnia 2021
Artykuł ekspercki – sposób na zwiększenie sprzedaży
Artykuł ekspercki to tekst o charakterze informacyjnym. Wyróżnia go wysoka jakość, merytoryczne informacje oraz odpowiedni język. Artykuł ekspercki często zawiera wypowiedzi ekspertów i odwołania do literatury profesjonalnej.
1 grudnia 2021
O czym pisać na fanpage’u?
Jeśli dopiero planujesz założyć firmowy fanpage i zadajesz sobie to pytanie, to dobry znak. Dlaczego? Otóż jeszcze przed założeniem fanpage’a i umieszczeniem pierwszego postu konieczne jest stworzenie planu. Ogromna społeczność z pewnością wyłapie wszelkie błędy i nieścisłości, które negatywnie wpłyną na wizerunek firmy.
10 listopada 2021
Content marketing – najczęstsze błędy
Content marketing polega nie tylko na stworzeniu inspirujących i wartościowych treści, lecz przede wszystkim na przygotowaniu strategii działań, która pozwoli osiągnąć sukces. Poznaj kilka podstawowych błędów, których warto unikać.
20 października 2021
Dlaczego content marketing jest ważny?
Content marketing związany jest z tworzeniem treści, które nie tylko dostarczają odbiorcy wartościowych informacji, lecz przede wszystkim angażują. Content marketing ma wzbudzić zainteresowanie, które w konsekwencji zwiększy rozpoznawalność marki i poszerzy grono klientów. Jakie jeszcze korzyści przynosi?
29 września 2021
Jak zwiększyć zainteresowanie newsletterem?
Decydując się na stworzenie newslettera, należy postawić na jakość, a nie ilość. Warto również zadbać o zdobywanie nowych subskrybentów – nie muszą to być ogromne przyrosty, ale wskazane, by jednak były. Nie chodzi również o to, by posiadać setki nieaktywnych subskrybentów. Co zrobić, by zachęcić użytkownika do zapisania się na newsletter?
8 września 2021
Jak stworzyć skuteczny newsletter?
Dobry newsletter to klucz do sukcesu. Wielu czytelników czeka na najnowszą publikację niczym na ulubione czasopismo. Chcesz też swoim klientom zaoferować interesujący, wysokiej jakości newsletter? Przygotowaliśmy kilka porad, które sprawią, że newsletter stanie się skuteczny, przydatny, wyczekiwany oraz chętnie czytany przez Twoich klientów.
18 sierpnia 2021
Chcesz otrzymywać porady dotyczące prowadzenia biznesu w internecie prosto na skrzynkę pocztową?
© 2023 Corema (Content - Reklama - Marketing) | Wszelkie Prawa Zastrzeżone | Polityka Prywatności
O czym pisać na fanpage’u?
Jeśli dopiero planujesz założyć firmowy fanpage i zadajesz sobie to pytanie, to dobry znak. Dlaczego? Otóż jeszcze przed założeniem fanpage’a i umieszczeniem pierwszego postu konieczne jest stworzenie planu. Ogromna społeczność z pewnością wyłapie wszelkie błędy i nieścisłości, które negatywnie wpłyną na wizerunek firmy.
10 listopada 2021