pl. Solny 15, 50-062 Wrocław

T: +48 664 458 772 lub +48 602 174 927

E: biuro@corema.pl

Blog

Samo posiadanie strony internetowej nie zapewni Ci sukcesu. To aktywna reklama Twojej firmy, ale jedynie, kiedy zostanie odpowiednio przygotowana. Aby ponad 90% użytkowników sieci, którzy korzystają z wyszukiwarki Google, mieli szansę Cię poznać, musisz zadbać o dobre pozycjonowanie swojej strony. Najpierw powinieneś przekonać ich, że......

Pozycjonowanie wymaga cierpliwości, wszechstronnego działania, szerokiego spojrzenia nie tylko na konkretną stronę internetową, lecz także na jej środowisko. To proces, któremu towarzyszy rywalizacja o przychylność, lojalność i sympatię Google. To on rozdaje karty, a my musimy wykorzystać je tak, aby rozegrać dobrą partię. Traktując stronę......

Aby być widocznym w sieci, trzeba zadbać o odpowiednie wypozycjonowanie strony. W przeciwnym razie istnieje ryzyko, że „utonie” ona w morzu wypełnionej po brzegi konkurencji. Każdego miesiąca z wyszukiwarki Google korzysta 20 mln użytkowników, co stanowi ponad 90% wszystkich internautów. Google jest najczęściej pierwszym wyborem......

Blog to narzędzie content marketingu, pozwalające skutecznie zwiększyć sprzedaż usług bądź produktów, ale też pomagające w pozyskiwaniu nowych Klientów. To tylko podstawowe korzyści wynikające z prowadzenia bloga firmowego. Początkowy okres jego działalności wiąże się z ogromnymi staraniami i zapałem, który niestety gdzieś później znika. Dzisiaj......

Prowadzenie bloga firmowego stanowi jedno z narzędzi marketingu. Przygotowując kolejne artykuły należy mieć na uwadze złote zasady content marketingu. Jedna z nich mówi, iż nie powinno się poświęcać większości postów na prezentowanie firmowych produktów bądź usług. O czym pisać? Dziś przygotowaliśmy kilka sposobów, które pozwolą......

Już niejednokrotnie wspominaliśmy o tym, że content marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu internetowego. Przy jego wykorzystaniu można osiągnąć wiele zysków. Niestety, wiele osób zamyka się jedynie na treści content marketingowe zapominając przy tym, że w ramach niego można również wykorzystać wiele innych narzędzi.......

Wykonujesz pewne działania marketingowe, jednak nie zauważasz efektów swojej pracy? Być może powód jest jeden – brak konsekwentnej strategii. Przed rozpoczęciem działań związanych z content marketingiem warto dokładnie przemyśleć każdy kolejny krok – zaplanować strategię, która sprawi, iż działania będą spójne a włożony wysiłek nie......

Coraz więcej publikacji w sieci na temat skutecznych narzędzi marketingowych, wskazuje jednoznacznie na storytelling. Każdy chyba wie, jak ogromną siłę działania ma „opowieść” o marce, jej powstawaniu i oferowanych produktach bądź usługach. Każda firma ma własną historię. Historię, która sprawia, że Klienci bez problemu identyfikują......

W poprzedniej części artykułu przybliżyliśmy temat pozycjonowania w Internecie, jego początków i tego jak wyglądał kilkanaście lat temu. Od tego czasu wiele się w temacie zmieniło. Dziś chcielibyśmy pokazać, co dokładnie uległo zmianie i jak pozycjonowanie w Internecie wygląda dziś. Pozycjonowanie w Internecie, czyli pojawienie......